Co mam zrobić, jeśli moja walizka została uszkodzona podczas lotu?

Zmodyfikowano dnia czw, 1 Wrz, 2022 o 5:18 PO POŁUDNIU

Jeśli po locie okaże się, że Twój bagaż został uszkodzony, zalecamy zgłoszenie szkody u przewoźnika, natychmiast po przylocie jeszcze przed opuszczeniem terminala.


Zwykle można to zrobić przy stanowisku obsługi w strefie odbioru bagażu. 


Firma, z którą podróżujesz może być odpowiedzialna za szkody i może zapewnić Ci naprawę, wymianę lub zwrot kosztów.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł